2007. szeptember 17., hétfő

Drótfa


Újabb fa, ezúttal drótból és gyöngyből. Kell hozzá:
- 15 m 0.5 mm-es drót
- sok-sok gyöngy (én nem akartam, hogy olyan legyen, amit minden sarkon lehet kapni, szóval több színt használtam - zöld, fehér, narancs, sárga, barna - voltak köztük átlátszóak és nem átlátszóak, kicsik, nagyobbak)
- cserép
- gyurma vagy gipsz
A drótot én az Üllői úti Kreatív Hobbyval szemben található Gyöngyvilágban(?) vettem, de meg kell mondjam, hogy az állítólag 7 méteres guriga erősen csak 5 méteres volt (240 Ft). Mindenki értékelje ezt az információt, ahogy akarja.
Na szóval, az én fám mini, 10 centis, ehhez pedig a drótot 25 centis darabokra szabdaltam. Félbehajtottam, és a végére felfűztem 3 gyöngyöt. Alatta megcsavartam kb. fél centit, és fogtam a következőt. Ha már az összes gally megvolt, összefogtam hármat, és csavartam rajta 1 centit. Ha már az összes ágacska megvolt, megint fogtam hármat, és csavartam rajta 2 centit. Ha pedig az összes ág megvolt, összefogtam az összeset, és megcsavartam a törzset. Ezt aztán gyurmába és cserépbe nyomtam, és némi szárazvirággal díszítettem.
Update 1: találtam egy remek lapot, ahol részletesen, képekkel illusztrálva írják le azt, amit én pár mondatban, méghozzá itt.
Update 2: aki nagyobb szabású drótfára vágyik, annak pedig ajánlom Nagy Roland oldalát (www.falidisz.hu), gyönyörű és igényes fákat készít (bár korántsem olyan low budget, mint a fenti 1000 Ft-ból kijövő fácska).

Nincsenek megjegyzések:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 License.